טיולים בצפון
הזמנת סיור פרטי

אחד הדברים הנהדרים בישראל הוא, שבשטח קטן מאוד – בסה״כ 22,000 קמ״ר, שזה בערך פי 8 קטן יותר מוושינגטון די. סי – אפשר לראות כל כך הרבה תרבויות, נופים וסגנונות חיים שונים. כך המטייל בגליל, יוכל לראות כנסיות רבות בנצרת עיר הולדתו של ישו, חלקן קתוליות, חלקן אורתודוכסיות, לצד אתרים ארכיאולוגים מרתקים הסובבים את הכנרת, ערי קודש ורוחניות יהודיות כגון צפת, טבריה ומירון, אתרים המקודשים לדת הדרוזית כמו קבר יתרו (נבי שועייב), קיבוצים שיתופיים, כפרים, ועוד ועוד.

אוכלוסיית הגליל מונה למעלה מ-1.6 מיליון תושבים, רובם מתגוררים ביישובים כפריים. האזור הינו הררי, ולכן ישב בסמוך לדרך הראשית והנוחה יותר, הלוא היא במישור, אבל עדיין היווה מעבר בין האמפריות הדרומיות כגון מצרים, לאמפריות הצפוניות כגון אשור ובבל. כמו כן הגליל הוא המעבר היבשתי בין ארץ ישראל לאירופה, מקדוניה וכו׳. הגליל היה עד לכמה קרבות חשובים בהיסטוריה כגון: קרב קרני חיטין בין הצלבנים לצלאח א דין, קרב עין ג׳אלות בו ניצחו הממלוכים. הגליל גובל במזרח בכנרת ומישור החוף במערב, וכל הנתונים האלו יוצרים רצועה יפהפיה ומגוונת.

בואו לטייל איתי

הסיורים שלי מותאמים לקהל מגוון. אני מאמינה בשילוב שבין היסטוריה, מורשת, תרבות וחוויה. אני מזמינה אותך לחקור את הסיורים השונים באתר, ואם לא מצאת את מה שחיפשת ניתן ליצור איתי קשר בטופס יצירת קשר ויחד נבנה חוויה ייחודית בשבילך.

נצרת - ראשית ימי הנצרות

היכן גדל ישוע? איפה היה הנס הראשון שלו? מי היו המאמינים הראשונים...

קבלה ורוחניות יהודית בצפת

שמה של העיר צפת נקשר למסתורין ולסוד, ולא סתם: במאה ה-16 צפת...

טיולי יום מסביב לכנרת

"הו כנרת שלי, היית או חלמתי חלום?" כך כותבת רחל המשוררת על המקום שהיה...

נופים היסטוריה ומורשת ברמת הגולן

רמת הגולן הינה שטח נהדר ומגוון: הנוף הבזלתי יוצר שטח מרעה נהדר, ונופי רמת...